Dia Merajuk La..(",)


Pagi ni aku bangun macam hari-hari biasa (Jam 10 pagi)..he3.. Semalam si Dia tutup HP awal. Aku Cuba SMS pagi ni..Tup Tap..rupanya merajuk di semalam.. He3.. Patut la semalam awal sangat di tutup HP.. Erm.. Kesnya, gara-gara aku terlupa say " Selamat Hari Ulang Tahun" yang ke-3.. Argh ni yang payah ni..sebab Bab-bab pujuk memujuk ni memang aku failed..he3..Bukan apa semalam aku scan2 soalan, pas siap aku baring2 la di Sofa.. tetiba.... ZZzzzzz... Aku terbangun balik dekat2 jam 12 lebih sudah. Aku send2 SMS (asyik pending). Kol plak ada cewek lain yang jawab..(" The number of your dail.......").. apa lae ditambah kepenatan td petang melatih bdk Hoki.. Terus lena di buai mimpi tidurnya.. Mo Cerita bab pujuk memujuk ni..memang aku agak lemah sedikit.. selalunya apa yang aku buat..aku biarkan dulu dia rilex.. tau lakan kalu emosi tengah kacau bilau. Ndak boleh diganggu.nanti lain plak jadinya..he3.. anyway.. sesiapa yang ada Tips yang lebih OK.. meh la kongsi ramai2.. he3 ... - Daa -

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

Have a good tym..

Related Posts with Thumbnails